Mediamylläkkä Lontoossa!
HTML-код
- Опубликовано: 13 апр 2025
- Nopea visiitti Lontooseen! Sain kutsun muutaman toimittajan kanssa Samsungin Unpacked -tapahtumaan! :D Oli mielenkiintoista nähdä minkälainen mediamylläkkä tuollaisissa tapahtumissa on. Kävimme myös Dave Cadin kanssa kiertämässä nopeasti Lontoon nähtävyyksiä.
Most awesome tourist guide
Dave Cad: / davecadblogs
Disclaimer:
Tämä video ei ole toteutettu yhteistyössä Samsungin kanssa. Sain matkat ja majoituksen Lontooseen, kuten kaikki toimittajatkin. Minua ei velvoitettu tekemään videota tapahtumasta. :)
SEURAA SOMESSA:
Twitter: / kankareville
Instagram: / kankareville
Snapchat: Vinkare
Facebook: / krouppi
tää on hyvin editoitu ja hyvä video ja jaksaa kattoo ☺
vinkare sulla on niin laadukkaita videoita et niitä on ilo kattoo. Aina kun sulta tulee uusi video niin se piristää päivää jatka samaan malliin
Respectiä siitä miten jaksat viihdyttää katsojia! Nää sun vlogit on aivan parhaita, ja piristää päivää sopivasti.
+no counterplay Kiitos paljon! 😄😄
Eetu on nyt kyllä kateellinen Daven hupparista 😃
+Jonas Sarparanta Hahahah! Katoin samaa kyl. 🤣
Tuntuu, että sähän oot viime aikoina ollu enemmän ulkomailla ku kotona =D. Hyvä video taas jälleen kerran. Tossa videon aikana rupesin miettimään tuota musiikkia mikä sulla soi aina joka videossa ja on hyvin vaihtelevaa. Mun mielestä ne sopii just täydellisesti ja sulla on onneks erilaista taustamusiikkia ku isolla osalla muista jotka laittaa aina vaan saman teknovingutuksen soimaan joka videon taustalle. Jos nyt jotenkin noita sun musiikkeja pitäs kuvailla ni käyttäisin sanoja "luova" "omaperäisen rento". Eli suomeks sanottuja tosi jees! Silläkin on yllättävän suuri rooli videossa.
+Antiholisti Kiitos paljon! Joo nyt on tullu reissattua ihan urakalla. 😂 Noita uusia biisejä on kyl tosi vaikee nykyään löytää tuolta epidemic sound kirjastosta. Hyvät biisit loppuu kyl kesken hyvin äkkiä.
Ville oot niin paras.. Sun videot on niiin hyvin edioitu ja saa hyvän fiiliksen kun on niiin hyviä videoita.. ☺
Oltiin just pari viikkoa sitten Lontoossa. Se on on niin ihana mesta. Oli kiva nähdä tuttuja paikkoja
+Pinkit korkokengat Joo pakko päästä uudemman kerran!
Hyvää settiä jälleen kerran! toi s8:n näyttö on tosi hieno! :D
jes! ville nää sun "seikkailu" vidit on niin PARHAITA
Videoiden laatu ja editointi on aivan huikeaa! Oot ehkä suomen parhain vlogaaja mun mielestä! Jatka samaan malliin
+3li4s Kiitos paljon! 😃😃
Piti alkaa lukemaan huomiseen kokeeseen, mutta tää video oli hyvä tekosyy siirtää lukeminen myöhemmälle. 😇
Mutta ihan super kiva video ja onnee 100K näin vähän myöhässä!
+M Kiitos! Tsemppiä kokeeseen!
tuleeks croatiasta videota?
hirvee matka kuume😻🏖
Tosi hyvä ja viihdyttävä video! Itteä hieman häiritsee nuo nopeat leikkaukset sinun puhuessa, mutta ei paljoo:p hyvää duunia!
+: Valjis : Okeei! Puhun välillä aika pätkissä nii leikkaan veke turhat. Myöskin turhat läpät karsin. Täytyy kiinnittää tuohon jatkossa huomiota
Ai että oli kiva kattoo tätä varsinki ku ite meen elokuussa Lontoosee :D Toivottavasti oli hyvä reissu sulla :D👍
+Temppa Oli kyl huippu! Ens kerralla kiertelemään kunnolla!
Jälleen kerran erittäin viihdyttävä video. Nää videot on semmosia viimesenpäällehiottuja kompakteja viihde pakketteja :D
Ja kaikenlisäks näiden katsominen on täysin ilmaista ilman minkäänlaisia kuukausimaksuja. (Äiti maksaa netin😂)
Hahaa! Kiitos! Siellä vaan mutsin kaistalla katotaan Vinkareen videoita. XD
Ville vastaa tähän jotain kivaa:)
+LASSI jotain kivaa. :)
jes jes jes !!!!! taas uus video sulta ville on tullu aika paljon videoita lähi aikoina
taas sä kävit ulkomailla! Mäki haluun!
Hyvä video! Matkailuvideot varsinkin mukavia 👌
Ootko ajatellu lähteväs joskus uudelleen new yorkiin
Hemmetin hyvä video👏
Ite olin hiihtolomal Lontoossa on kyl hieno paikka!
Taas kerran mahtava video!(:
Mahtava video ja itse menossa Lontooseen pari kuukauden päästä😀👏👏
+äijjäläinen 1234 Siitä tulee varmasti mukavaa!!
Ootko ajatellu ostavas joskus sitä DJI osmoa
Olin ite Lontoos tammikuus niin tuli vähän throwbackii. Lennot bongasin 39e ja majotus yhen tutun solukämpäst et sillain halpa reissu! :D Kantsii todellaki käydä vähän paremmalla ajalla Lontoossa ja toi väenpaljous on kyl niin totta. Itel viel sattu metrolakko samaan aikaan..
Ja oli kyl coolin näkönen pressi tilaisuus, ois mageet kans päästä joskus tollaseen! :)
+nea&viivi Voi hyvää päivää! Oli varmaan aikamoonen tungos metrolakon aikaan. ;o Halvalla löysit kyl lennot! Tuommosen hinnan maksais mielellään. 😃
s7 edge ja s8 on tyyliin täysin sama puhelin mutta näytön resoluutio on vain suurempi.
Ergonomia on myöskin huomattavasti parempi ja näyttö suurempi. Spekseissä joo ei ehkä niin merkittäviä muutoksia. Toki muutamia uusia ominaisuuksia myöskin. Jää nähtäväksi tuleeko niitä käytettyä sit kuitenkaan.
Huiq hyviä videoita vinqaree. Pelivideot vois muute olla iha jees välillä, esim gta:ta
eetu olis ollu haltioissaan hotellihuoneesta koska kylpyamme :D kyllä on siistin näköinen luuri kun vertaa tohon mun s5 samppariin
Aika pikainen visiitti oli tosiaan. :D Meidän yks kaveri oli yhdessä Lontoon lähikaupungissa syksyn ajan opiskelemassa ja aikanaan meidän piti käydä moikkaamassa häntä pidennetyn viikonloppuloman verran. Kun etsittiin lentoja (KALLIIT), hotellia (SUPERKALLIIT) ja katsottiin säätiedostusta (SATEISTA), päädyttiinkin varaamaan samoilla sykkeillä lennot aurinkoiseen Dubaihin... :D Päätettiin, että Lontooseen sit joku toinen kerta. :D
+IKILOMALLA VLOGI Hahaha!! Joo näin oon itsekin ymmärtänyt että noi hotellit on törkykalliita. Sit pitäis kikkailla hostellien tai airbnb asuntojen kans. Tuo sää on kyl melko kehno suurimman osan ajasta. 😂
Taas loistava video!
Ei ois varmaa päästäny sisää ku ois menny iPhonenkaa näyttää tota lippusysteemii :D
+TuomasGaming Joo en olis uskaltanu kokeilla. 😂
Aivan mahtava videoo miks sul ei oo miljoonaa tilaajaaa
Ronttu ei
Ronttu nii
Miksi ei ooo
se ois liikaa
Ronttu niinpä
Mitenkäs jos virittäisit Ville ton 360-kameran Droneen ja tekisit 360-Dronevideon...?
Hyvä video! Ja oli hauska nähdä, toivottavasti törmäillään jatkossakin noilla matkoilla! :)
+Samuli Herttua Samoin! Olis kyl siisti päästä testailemaan jatkossakin tuommosiin tapahtumiin noita uusia teknologiahärpättimiä! 😃
Toivotaan parasta! :) Ja harmi ettei keretty enempää juttelemaan, oli kyllä tuskaisen kiireinen aikataulu! :D
Kunnon hyvä rallilontoo :D
+Kimmokristian Joo nii on. 😂😂 Jotenki alkaa tökkimään tuo lausuminen ku koittaa puhua jollekkin natiiville.
Näin aina. Siihen hommaan keskittyy sillon liikaa, mutta hyvin silti kyllä ymmärsi, ei sen puoleen hätää siis :D
Emäntä vaan jätettiin keittiöön ja lährettiin itte Lontooseen. Räh räh
+TheBeleger Kjeh kjeh! Kyä näi o!!
Ja oli hyvä video taas
Itelle just saapu toi samsung gear 360-kamera, ainoa miinus tällä hetkellä on se että kameran käyttäminen vaatii samsung puhelimen ja itellä käytössä oneplus3 :D
+Hemmuli1 Aa voi harmi! Joo tuo tosiaan varmaan vaatii sen samsungin gear360 softan.
juuh, iha kiva 360 kamera
Kiva kattoo tällästä "behind the scenes" mitä noissa tapahtumis on jne. Toi ruoka kohta oli raapivaa katsoa sitä kun on niin karsea nälkä😅 Oot kyllä matkuskellut aika paljon täs tän vuoden puolella. Toi 360 kamera on aika hyödytön kun resot niin pienet, enkä muutenkaan jaksais pyöritellä videossa mitä muualla on, mutta voihan se olla ihan hyvä joihinkin tarkoituksiin
dave on englannin eetu
Nii on! :DD
Huomasitteko minkälainen/värinen huppari Davella oli :D #VietnamFlashbacks
+marko jyysström Hahahha!! Kyllä
ville saakko sää millon tommosen samsung s8 puhelimen
loistava video👌
Millasta kohtelua / vastaanottoa youtubaaja saa tollasissa tapahtumissa tälläsiltä ns isommilta kavereilta? toimittajilta ja muilta
+Shaiynn Hmm.. Kyl itse sain oikein mukavaa kohtelua. Toimittajille oli mukava jutella ja he kyllä mielellään kerto työstään. Itseasiassa juttelin Samsungin euroopan ison jehun kanssa niitä näitä jatkoilla myöskin. Oli lepposa kaveri. 😂
Sä ja Dave 😍👌 en ihmettele et molemmat on varattuja.. 🙊
Ja Lontoosta. Oltiinpas siellä äitini kans neljän päivän "lomalla" 2013. Vitut se mitään lomaa ollu, piti ravata turistikohteelta toiselle ja aina aivan tapporuuhkassa.. 😰😅 Mua ei kyllä hyvin äkisti saa tuonne uusiks. Äite aina jaksaa muistuttaa siitä, kuinka huokasin helpottuneena, kun päästiin Suomessa kotimatkalle eikä näkyny ihmisiä 😂
+mmaiju Hahaha!! Joo kyl itseäkin ahdisti ku sai väistellä noita ihmisiä ihan huolella. 😂 8 miljoonaa ihmistä tuos kaupungis nii en kyl ihmettelekään.
Kiva tuo uus outro ja tosi hyvä video. haluaisin kysyä että aiotko ostaa tai hankkia ton samsung galaxy s8? Vai pidätkö samsung galaxy s7
+V G Hmm. Voi olla! Olis kiva testailla vähän enemmän.
Mä muokkaan mun kaikki kuvat kännykäl ku ei oo varaa oikeeseen lightroomiin ja kivat throwbackit tuli tost lontoon metrost
+Johnn Cool!
💗💗💗💗💗💗💗💗
Toi puhelin tietokone on aika tajuton juttu :o Paljonkohan tulee olemaan hintaa tollasella? Ja mihin kaikkeen se sitten oikeesti pystyy?
+Kaimi Joo se oli aikamoinen. Ei se telakka iha mikään mahottoman hintanen tainnu olla. About 150€. Tuo tuskin nyt ihan mihinkä ihmeisiin pystyy mut luultavasti perustoimiston hommat toimis tuon kans. Excelit ja wordit yms. Itsee kiinnostais jos tuo toimii hyvin etätyöpöytä käytössä.
Ihan tarpeeks toi on kyllä ottaen huomioon että toimii puhelimella :D Ja hyvän vlogin oot vääntäny kasaan!
tuntuu et sina ku katon jonku vlogi jossa se lähtee ulkomaille nii ne o aina nukkunu joku 4h
Jos viettää useamman päivän Lontoossa /Englannissa niin pitää käydä katsomassa jalkapalloa.
Tos ku totesit videolla ettet kerkee jäädä kuvailee vaik mieli tekis ni tokasin ääneen samaan aikaan sun kanssas et voi harmi xD Ny ei Vinkareen poju kerinny jäädä kuvailee. :) Onneks Lontooseen ei hirveesti lennot maksa jos jäi kaivelee! :P
+MIRAMELINDA Hahaha!!! 😂😂 Voi poika parkaa ku ei ehdi kuvaamaan. Joo uusiks on mentävä. Ei täs muu auta. Vielä ku löytäis halvan hotellin.
voi kuinka sä uskallat kuvata ku kaikki kattoo😂? VINKAREE
ps oli tosi hyvä videoo😍
Ootko ajatellu alkaa lataan jossain välissä 60fps videoita? Sais vielä sulavampaa settiä!
+Reiskanen Testannu oon kerran, mut ite en ehkä niille niin lämpee. :D joskus vois testaa taas.
mitä vain suomalaiseen käyttöön sopiva vesihana ! missä erilliset kylmän ja kuuman veden hanat :D Mutta todella hyvä video, innolla odotan tietoja samsungista lisää onko kannattava ostos. Onko tulossa mitään rannekello hifistely videoita lähi tulevaisuudessa ?
+Joonas Hakala Meitsin rannekellotilanne on kyl täl hetkel ihan hyvä! 😄 Olis kyl siisti päästä testailemaan tuota puhelinta käytännössä.
Oon katellut sun rannekello videon se oli hyvä ! Kuvaathan videon mikäli pääset testaamaan uutta samsungia käytössä ?
millo lisää d.i.y. paita videoita?
mul ei oo ollu mitää hajuu mitä haluun tehä isona mut sun ansiosta tajusin et mähän haluun suunnitella paitoja ja muita vaatteita.
+KÖPLÖNSKI Vois kyl testailla lisää!
valtteri sanberg oli myös tuol
Ai että, kun rupes tekee mieli takaisin Lontooseen! Kävin ite siel reilu kuukausi sitten. Meinasitko jäädä auton alle kertaakaan, kun siellä on se päinvastainen liikenne? :D Tosi hyvä video jälleen kerran!
+Joonas Penttinen Juu oli siel kyl liikenteen kans hulli härdelli. 😄 En ihan alle jäänyt kuitenkaan.
juuu
hyvä vidi
topiwiljami k hyvä video joo ku just tuli
Onko ite tehty LUT vai millä colorgradeet? :)
panu pietiläinen ei
👌🏻👌🏻👌🏻
ei tää oo mikään lontoo! eetu 2k15
Tyyppy katto vaa samsungi läppäreilt omaa kanavaa :D
+Zyxel Hahaha!! Tietty. 😂 Tuo oli itseasiassa tuo uusi Samsung Dex.
onks sulla muita töitä ku tube? vai riittääkö mainostuotot jo :DD
+Clash with supe Jonkin verta teen kuvaus/editointikeikkaa myöskin. Oman toiminimen perustaminen on myöskin auttanut tässä hommassa ku pystyy paremmin kikkailemaan verojen kans. Ilman kaupallisia yhteistyövideoita tosin vois olla vaikeempaa. 😊 Onneks itelle on tarjoutunu tosi luontevia ja hauskoja yhteistöitä.
juu hyvä niin :)
nice👍👌
Creepy Dude fukk juuu
on
tee joskus storytime tyylistä videoo jossa et liiku missää vlogailemas vaan iha höpöttelet vaa jotai?
+Tosipahamorso Kaippa tuollaisenki vois tehdä. 😂
Mä en oo kauheesti mitään kattonu tosta uuesta Samsungista niin en lähe valittaa siitä mitään, mutta kyl mä ehkä hommaisin LG G6 mielummin
LumiPallo99 tai oneplus 3T
Miten pääsit noiden käsimatkatavaroiden kanssa, jos sai olla vaan yks? :D Hyvä video!
+Koirankarva mul oli periaattees vaan yks käsimatkatavara. 😃 saa olla yks tommone isompi ja sit tommone pieni reppu.
Ahaa :D
Seuraava matkakohde Urjala? :D
epic alex69 tunnetko sakarin?
AllU tunnetko tanen
Ihana toi "tirsat" 😅 Mistähän se on ees peräisin, luulin et vaan me e-pohojalaaset käytetään sitä? 😂
+Miss Mia Kyl tuo on meitsin sanavarastossa. 🤣 En tiiä itekään käyttääkö hesulilaiset tuota sanaa. Hesalaiset myös vihaa sanaa Hesuli.
vinkare määki kävin lontoos
Näitkö Casey Neistatin? ;)
Swagin näkönen eventti
+Spededeus Se tais olla siel Nykis. 😄
Hyvä video, minne seuraavaksi?
+Hamburjare Light Kroatias kävin ja täl viikol Amsterdamiin viel. 😂
Vinkare Kelpais👍🏻
Vinkare Voithan sä matkustaa kun sul on tota juutuub maniii 😂
Ite olin kuukausi sitten Lontoossa j a olin samalla junaasemalla
sun videoit on rentoutavia
Dave Cadilla o viininpunainen huppari :D eeddspeaks confirmed
+Haretsa Näköjään sen hupparin polttaminen ei riittänyt. 😂
Ville en kiistä ettet osais puhuu englantia mut sulla on nii upee rallienkku😂
+Fäksön Joo vähä se lähtee tollee välil ku yrittää sönköttää jotain natiivin kans. 😂 Kyl me ihan järkeviäki keskusteluja puhuttiin
Ei toi kyllä ollu rallienglantia lähelläkää.
olin just pari viikkoo sit lontoossa
kävelit niitä samoja polkuja kuin minäkin ja moni muu
mä oon nyt Lontoossa
mä oon käyny lontoossa 2015 kesällä
Valtteri kin oli tuol
1
:33
pierasin äsken
Hölkötin Kölkötin Saatana tärkee tieto
Hölkötin Kölkötin Saatana pistän paremmaks ja sanon et istun paskalla
xyzöäö voitit.
Hölkötin Kölkötin Saatana sen oot näköneki